Egg Storage Basket | Shopee

biasanya ika shopping barang untuk ika ataupun Janna. kali nie ika belikan barang untuk Kak Long ika pulak. kaklong mintak ika belikan bekas simpan telur untuk dia. dah lama dia berkenan. wakakakaka. so, ika usya dalam Shopee dan jumpa ! tapi tapi tapi barang nie datang dari China. amik masa la untuk sampai Malaysia. tapi kaklong ika nak jugak walaupun lambat sampai. ika pon belikan je lah. heeeee


ika beli pada 19 Februari dan bekas simpan telur nie sampai pada 07 Mac. kalau korang nak tengok barang yang ika beli nie, boleh klik sini, https://shopee.com.my/product/49823814/795245062/. ika beli bekas nie dengan kedai Dreamer House. korang boleh klik sini untuk ke laman kedai, https://shopee.com.my/huaya.my.

  

kaklong ika dah excited sangat nak tengok bekas simpan telur nie. tak sempat sampai rumah, dalam kereta lagik dia dah bukak kotak. hahahahahaha ! bila dah sampai rumah, terus dia masukkan telur ayam tu semua dalam bekas tu. comelll ! hahahahaha. ika beli bekas nie dengan harga RM59.00 free pos hokey. cuma nya kena bersabar bersabar dan bersabar la tunggu benda nie sampai.

1 comment:

  1. Eh murah dah ni... kalau kat ig dalam rm110 kot org jual...

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com