Scrapbooking Stickers Set | Shopee

entry sebelum nie ika share dengan korang planner ika untuk tahun 2018. so, untuk entry kali nie, ika share dengan korang kat mana ika beli stiker comel-comel yang ika tampal dalam planner ika tu. contoh macam gambar kat bawah nie. 



ika beli sticker nie dekat Shopee. sticker yang ika beli nie ade 2 jenis. ika beli pada orang yang sama. senang. kalau korang nak tengok stiker nie kat Shopee, boleh klik sini, https://shopee.com.my/technicolor.my. ika beli dengan Technicolor di laman web Shopee. link kedai boleh klik sini, https://shopee.com.my/product/12695353/97997420/.


Ideal for diary, planner, mobile and any other items for decoration 100% Brand New and High Quality Material : PVC Size : approx.14.8cmx9.8cm/5.8''x3.9'' Package : Paper Box Color : As the pictures show Package Included : Stickers x 6 Sheets Attention : Stickers only, others are not included


Ideal for diary, planner, mobile and any other items for decoration 100% Brand New and High Quality Material : PVC Size : approx.10*20cm/3.9"*7.8" Color : As the pictures show Package Included : Stickers x 6 Sheets Attention : Stickers only, others are not included



stiker nie mai dari China. so, untuk sampai ke Malaysia nie makan masa la. untuk yang tak boleh sabar, amatlah dilarang beli. hahahaha ! biasa dalam masa 2 minggu dah dapat. kalau awal, rezeki korang la. stiker nie banyak lagi sebenarnya. macam-macam pesen. ika memang suka sangat dengan stiker comel-comel nie. nanti nak beli lagi. heeeee.

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com