Keyboard Cover Skin Protector | Shopee

entry promote lagik. ika si kaki shopping online. hahahaha ! kali nie ika nak share ika beli keyboard cover pulak. ika sejenis yang pemalas nak lap-lap nie. kadang tu terpaksa la lap jugak sebab diri sendiri pon ade penyakit asthma. so, kena sentiasa pastikan meja tu bersih.



ika beli dengan Technicolor di laman web Shopee. nak tengok kedai Technicolor, boleh klik sini, https://shopee.com.my/technicolor.my. nak tengok barang yang ika beli nie, boleh klik sini pulak, https://shopee.com.my/product/12695353/701130617/. barang nie dari China ye kawan-kawan.

makanya, ika belilah keyboard cover nie. ika cover je keyboard ika kat ofis ika tu. material dia macam getah tu. bila kita pasang, dia terletak elok je kat keyboard tu. ika pakai cover nie untuk elak debu-debu kat keyboard dan lagi satu dawai kokot kan selalu je terselit dekat celah-celah huruf tu. bila nak keluarkan, susahnya tu sabar je lah ika. pakai benda alah nie, Insya Allah dah takde masalah tu lagi.


Anti-scratch, anti-dust, and anti water Dust repelling. Does not affect any function Comfortable, soft Material : Silicone Size : 34cm*15cm*0.1cm/13.4in*5.9in*0.04in Fit : Common

ika syorkan kat korang kalau nak beli barang dari China, beli la banyak terus dan beli pada orang yang sama. macam ika buat nie, ika beli dengan Technicolor pelbagai barang lain. sebab ika nak jimatkan kos penghantaran. kalau korang beli dengan orang yang berbeza, maka berbeza la kos penghantaran tu. ok ?

2 comments:

  1. Kak sha dulu beli benda siap yg colour2 tu lg.. tapi semua kucing buat garu2 kuku..hahaha..smpai la ni tak beli dah

    ReplyDelete
  2. Teringin jugak nak try beli barang china tp selalu tgk kene beli dlm kuantiti yg bnyk..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com