Farrah Cafe, Tumpat

balik kampung adalah masa untuk bersuka ria. hahaha ! lupaka kesibukan kerja. kakak ika ada bawak kami makan besar kat Farrah Cafe. makan besar baq hang ! hahahaha.  Farrah Cafe nie agak femes. kakak ika pon dah bape kali p makan :P

kat bahagian luar kedai, ade tempat duduk yang diperbuat daripada buluh. tapi haritu kitorang decide untuk masuk dok kat dalam memandangkan cuaca pon macam nak hujan je. kat bahagian dalam pon nice. tak semak pon. sedap mata memandang. kemas dan sangat selesa.




disebabkan nie adalah first time ika datang kedai nie, so, kakak ika la tukang order nye. sebab dia tahu ape yang sedap kat sini. tapi ika tetap order nasi. sehari tanpa nasi siapalah ika nie. kami pegi kedai nie pon dah lewat petang. Aisyah pon dah mula buat perangai. Janna je lah masih gembira dapat jalan-jalan. hahahahaaha !



kitorang tunggu tak lama pon untuk makanan sampai. dan makanan yang sampai tu pon sedappp. serius tak rugi untuk makan kat Farrah Cafe. nanti balik kampung, boleh la mintak kakak belanja makan kat sini lagi ! :P balik je dari makan, semua pakat lena kekenyangan. esoknya, kami terus gerak ke Kuantan pulak untuk jumpa kaklong ika ^^

1 comment:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com