12 tahun yang lepas

laptop ika dah siap dibaiki dan Alhamdulillah dia dah pulih sepenuhnya. Inshaallah. heee. so, tengah godek-godek laptop, ika terjumpa la gambar ika dengan kawan-kawan ika masa kitorang tingkatan 3.


ika dulu bersekolah di SMK Agama Tangok, Bachok, Kelantan yang kemudiannya ditukarkan nama kepada SMK Agama Tok Bachok, Bachok, Kelantan. ika kat sana sampai tingkatan 4 tapi tingkatan 4 tu sekejap je lah. kemudian, ika pindah sekolah.

gambar kat atas nie masa ika tingkatan 3 tahun 2005. dah 12 tahun berlalu. kebanyakannya dah punya keluarga sendiri. dan ada jugak yang tak dapat dikesan ke mana hilangnya. rindunyaaaa zaman sekolah dulu. rindu kawan-kawan. dah lama tak bersua muka.

3 comments:

  1. Nurul pun still simpan lagi gambar sekolah dulu ^^

    ReplyDelete
  2. Mungkin ada yang dan pergi tak akan kembali..

    Risau tak..

    ReplyDelete
  3. seronok nya throwback gambar sekolah..hehe..zaman kodak..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com