Pureen Foldable Bottle & Nipple Cleaning Brush | Shopee

sebelum nie ika share Pureen Drying Rack. so, kali nie ika nak share Pureen Foldable Bottle & Nipple Cleaning Brush. dan benda alah nie pon sangat penting untuk ibu ibu yang ada anak ye. dulu sebelum ada baby, ika tak amik port sangat benda benda macam nie. tapi bila dah jadi ibu, semua benda kena amik dan perlu tahu.

macam biasa, ika shopping di Shopee Pureen Malaysia. korang boleh klik sini, https://shopee.com.my/pureenmalaysia. untuk tengok produk yang ika beli tu, boleh klik sini, https://shopee.com.my/product/16532375/187222250/. ika beli dengan harga RM9.09 . bagi ika harga dia ok la untuk ika yang malas nak pegi beli kat kedai. hehehe


setakat nie ika pakai Alhamdulillah ok. ika suka berus dia sebab lembut. senang nak sental dan tak merosakkan botol susu, puting dan semua alah yang berkaitan.

Happy Shopping korang !

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com