Metal and Plastic 2 in 1 Brushed Texture Protective Case for Samsung Galaxy Note II | Lazada

shopping online lagik ! cuma yang nie bukan barang untuk baby. kali nie barang untuk mak baby. ika beli April yang lepas tapi barangnya sampai agak lambat. bulan Mei baru lah sampai. tapi takde la sampai dua minggu ke hape. biasalah kan barang dari luar. hikss. tapi takpe la sebab bukan nak pakai urgent pon. so, kali nie ika beli casing phone untuk ika punya note II. walaupon phone nie ika tak pakai sangat, tapi tak salah pon belikan baju baru kat dia. baju lama tu dah teruk sangat. hehehehe


dan macam biasalah. ika beli di Lazada. nama casing phone nie ialah Metal and Plastic 2 in 1 Brushed Texture Protective Case for Samsung Galaxy Note II. ika beli yang warna merah. casing nie ada dua warna iaitu merah dan hitam. kalau korang nak tengok kat Lazada, boleh klik sini, https://www.lazada.com.my/metal-and-plastic-2-in-1-brushed-texture-protective-case-forsamsung-galaxy-note-ii-n7100-red-11790840.html sementara stok masih ada.





serius casing nie sangat best. phone jatuh pon elok je lagi tak calar. hahahaahahaha ! kalau ade calar pon tu calar yang lama. heeee. ika beli casing nie dengan harga RM22. bagi ika murah la walaupun kena tunggu lama sikit. hikss

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com