Haiku Avon | Shopee

ika shopping online lagik ! hahahaha. menghabiskan duit. padahal malas nak pegi beli barang. so, kali nie ika beli barang avon secara online. restock ika punya barang yang dah habis. sebelum beli secara online nie, ika dah p cari dah pon kat tempat biasa ika beli tu tapi dah takdak. kalau nak pegi Avon, jauh la pulak. makanya, beli je lah secara online.

ika memang pengguna produk Haiku Avon nie dah bertahun-tahun lamanya. bila takde stok, suami ika suruh tukar pakai yang senang nak beli. hahahaha ! memang tak la ika nak tukar. i is sangat setia orangnya :P





ika beli dua barang Haiku Avon nie di Shopee. kat Shopee tu, ika beli di kedai plusminusstore. kalau korang nak tengok kedai diorang nie, boleh klik sini, https://shopee.com.my/shop/4286938/. dan kalau nak tengok barang yang ika beli nie, boleh la klik sini pulak, https://shopee.com.my/product/4286938/24532480/ika beli dua barang Haiku Avon nie. ika beli Haiku Deodarant 40ml dan jugak Haiku Eau De Perfume 50ml. disebabkan ika punya dah habis, terpaksa la beli jugak. kang nak pakai ape >.<

so, untuk korang yang pengguna barang Avon jugak tu, boleh la usyar kat Shopee untuk beli barang Avon nie. Inshaallah original barang Avon. hikss

1 comment:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com