Cincin Tudung Bawal

kemain lagi tajuk. hahahaha ! sebenarnya ika tak pasti benda yang ika nak share dengan korang nie nama betul dia ape. tapi ape yang ika pasti adalah dia pakai kat tudung bawal. hehehehe. so, baru-baru nie ika ada lah beli cincin tudung bawal nie kat ofismate ika. satu set nie harga RM15. ada banyak set tapi ika amik Set H. satu set ada 3 ketul.

ika memang pengguna tegar tudung bawal dan bila ika pakai tudung bawal, biasanya ika akan pakai cincin kat tudung tu, kemudian pin dengan brooch bunga. memang banyak la stok brooch bunga kat rumah. hikss


haaaaa. kat atas nie contoh ika pakai brooch bunga dengan cincin kat tudung. maka, jadilah camtu. tapi cincing tudung yang ika nak share dengan korang nie, dah tak perlu nak pinkan dengan brooch bunga sebab memang dah ade corak kat cincin tudung nie. yang ika beli nie ada corak kucing, lolipop dan kapal. hehehe





comel kan ? sekarang nie dah macam-macam jenis cincin tudung bawal ada kat pasaran. boleh tahan nak pilih. semua pon comel-comel. hehehe

1 comment:

  1. Tudung pun ada cincin.. Saya baru tahu juga nie

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com