Cenderahati Aluan | Tupperware Brands

bulan Mei yang lepas, kakak ika ada daftarkan ika untuk join Tupperware Brands. ika ye kan je lah walaupun ika tak pernah pon beli barang Tupperware nie. selalunye rembat yang kakak punya je. hahahaha ! so, kakak ika pon daftarkan nama ika untuk join Tupperware Brands.

disebabkan ika nie baru pertama kali jadi ahli Tupperware, makanya ika dapat lah cenderahati aluan dari Tupperware Brands nie. nak tengok ika dapat ape ? :P



ika dapat cenderahati botol air. berjoget-joget lah ika dapat botol air nie sebabnya ika nie memang pengumpul botol air. hahahaha ! maka dengan ini bertambah la koleksi botol air ika. yahoooooooo

ika memang suka barang dari Tupperware nie sebab barang dia sangat berkualiti. kaklong ika pon pernah hadiahkan ika set botol susu untuk baby ika. boleh klik sini, http://www.nooratikahramli.com/2017/04/tupperware-twinkle-baby-bottles.html untuk baca enttry tu. kakak ika tu ika pon tak tahu dah bape tahun jadi ahli Tupperware nie. kalau pegi rumah dia, penuh dengan barang Tupperware. hahahaha ! mungkin kah ika pon akan ikut jejak sama :P

2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com