Saiz Bayi


korang dah berape bulan mengandung ? heeee . ika sekarang di minggu ke 37. minggu ke 37 nie saiz baby dalam perut lebih kurang saiz buah winter melon. perghhh ! winter melon nie buah kundur ye anak-anak semua. hehehehe. terus teringat kat mak kundur. ehhh. ika sendiri pon tak pernah makan buah kundur sebenarnya.


masa scan baby, ika selalu rasa yang baby ika nie besar. ye lah kan sebab masa scan kan nampak penuh skrin tapi sebenarnya baby dalam perut nie kecik je. kita je nampak cam besar. heeee. tak sabar sebenarnya nak jumpa baby nie. tak sabar nak pegang baby sendiri. tak sabar nak tido dengan baby. tak sabar nak peluk cium baby. haihhhh ! sabar ika :P

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com