Majlis Apresiasi dan Jasamu Dikenang JAKOA Negeri Perak dan Kedah


baru-baru nie ika ada lah join satu majlis yang jabatan ika buat. majlis nie berlangsung di Sungai Siput. ofis ika kat Ipoh. kalau ikutkan ika memang malas nak pegi dah program nie sebab dah tak larat. hahahaha ! dengan kaki membengkak. bukan setakat kaki je bengkak, habis satu badan bengkak. tapi gagahkan jugaklah pegi program tu. hikss


disebabkan program mula pukul 11, makanya memang perut pon mula la kruk krak bagai. baby pon dah start dok tendang-tendang. lapar gamaknya. hahahaha ! masa mengandung nie, ika kurang berminat nak bergambar. memang tak banyak pon koleksi gambar sepanjang mengandung. sebab terkejut tengok muka sendiri. hehehehe

tapi layankan je lah kakak-kakak nie bergambar. pastu mula lah tanya mata ika mana ? hahahahahaaha ! sepet ohoii mata. mata pon dah macam nak tertutup. punyalah tembam ika oiii. btw, kredit gambar kat bawah nie kat kak +noorhaidaz eyda .




balik dari majlis, barulah kita amik gambar hadiah yang dapat walaupun tak dapat cabutan bertuah. memang kurang bertuah ika nie bab-bab cabutan. hahahaah ! pernah dapat sekali je dulu. lepas tu tak pernah lagi dapat. Inshaallah lain kali kita cuba untuk bertuah :P

kat bawah nie antara hadiah yang ika dapat. ok la kan. dapat jugak hadiah. takde la pegi tangan kosong, balik tangan kosong. ewahhhh



Alhamdulillah dapatlah hadiah sebab dapat markah 90 ke atas untuk tahun kerja 2016. tahun nie belum tentu lagi dapat 90 markah. kuikuikui. terima kasih buat dua-dua bos yang bagi markah untuk ika. jasamu dikenang ^^



Majlis Apresiasi dan Jasamu Dikenang nie berjalan dengan lancar. tahniah buat urusetia yang terlibat. ika bahagian makan je. bahagian habiskan makanan atas meja. hahahahaha ! punyalah lapar. tunggu part makan je ika nie. habis je makan, kita balik ofis. sambung buat keje :P


No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com