Makanan Berkhasiat Untuk Ibu Hamil

kali nie ika nak share dengan korang semua mengenai makanan berkhasiat untuk ibu hamil. yang nie ika ada baca kat FB Info Ibu Hamil. ika baca dan ika kongsikan dengan korang pulak. benda baik mestilah dikongsi bersama. hikss









yang ika selalu dok makan sekarang nie kurma dan telur. avocado ika tak pernah try. nak jugak try tapi nanti-nantilah ika try. takde lah teringin sangat. kikikiki. korang suka makan yang mana ? ika paling suka lobak merah tu. hahahaha ! tapi takdaklah nak makan mentah macam tu. kalau makan mesti yang dah dimasak. ikan salmon tu pon sedapppp. kena p carik nie :P

2 comments:

  1. Boleh jadikan panduan nie Ika. Mana tau ada rezeki sis preg tahun nie kan. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  2. ikan salmon mkn dekat sushi! hehe..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com