AidiJuma's Lover

siapa kat sini peminat tudung bawal AidiJuma ? sepppp sikit. hahahaha. ika memang suka tudung bawal AidiJuma nie. baik yang kosong mahupun yang corak-corak. tapi kebanyakan tudung bawal koleksi ika adalah yang plain. pakai p keje. suka kain dia. hehehe


baru-baru nie ika dapat baucer Zalora. disebabkan tak tahu nak beli barang apa kat Zalora tu, ika pon terus la usya tudung AidiJuma. nasib baik ada yang ika berkenan. so, teruslah ika grab tudung AidiJuma nie pakai baucer. ika just tambah RM6 dan dapatlah 4 helai tudung AidiJuma nie. gambarnya kat atas tu haaaa. semuanya yang bercorak. yang plain biasanya ika beli kat kedai terus. heeeee

korang yang nak tengok banyak lagi koleksi dari AidiJuma nie, boleh la ke laman web diorang di http://www.aidijuma.com/ . rambang mata nak pilih. semuanya cantik-cantik. disebabkan ika nie memang tak suka pakai shawl, so, tudung bawal AidiJuma nie lah pilihan ika. sangat selesa pakai dan tak singkat ;)

1 comment:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com