3 Tier Stainless Steel Thermal Insulation Lunch Box/Tiffin Carrier | Lazada

ika ade la beli satu barang kat lazada . dua barang sebenarnya . yang satu lagi tu nak bagi hadiah untuk anak saudara baru . yang nie untuk kami suami isteri . ika beli mangkuk tingkat . memandangkan suami ika dah balik dok Ipoh, so dia nak ika masakkan dia bekal untuk bawak pegi keje . ika pon belikan lah mangkuk tingkat nie haa untuk suami dan jugak ika . ehhh . ika pon ade jugak . hahahaha !


ika beli dua . oren untuk ika . hijau untuk suami . satu nie harga dia RM25.90 . beli dua RM51.80 . pastu ika guna baucer less 30%, so dapatlah harga RM36.26 tambah RM1.70 untuk shipping . total RM37.96 . tak sampai pon RM50 . hahahaha ! berbelanjalah dengan bijak ye kawankawan semua ;P






mangkuk tingkat nie tak besar mana pon ye . kecik je . sesuai la bawak pegi ofis dan sangat ringan . sedap je bila bawak . kikiki . mangkuk tingkat nie stainless steel, kuat dan Inshaallah kukuh jugak . senang nak basuh . dan ade pemegang kat atas tu . tak lupa jugak ade ruang udara yang korang boleh bukak . 

akhir sekali, jangan malu, jangan segan bawak mangkuk tingkat p ofis . ewahhh . .


3 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com