Tabung Siput

baru-baru nie ofismate ika tolong belikan tabung baru untuk ika . tabung tu punyalah comel ohoii . geram pulak tengok . ika pon tak pasti ofismate ika tu beli kat mana . ada banyak warna tapi ika mintak dia belikan warna pink untuk ika . mestilah warna pink . warna kesukaan .


kitorang laki bini memang dah jadi hobi menabung . so, dengan adanya siput nie nanti, bertambahlah koleksi tabung kami . sebelum nie ika penah ada tabung katak . katak pakai baju warna pink ! hahahaha . kali nie tabung siput pulak . tapi kebanyakan tabung ika, kami beli je kat kedai RM2 . banyak kat situ . 

menabung nie kalau dah kita amal, mesti rasa sayang nak pecahkan tabung . macam ika, kami menabung untuk pegi ke Sabah . hahahaha ! orang lain takde pon nak menabung untuk ke Sabah . tapi kami terpaksalah menabung . takpe la lambat sikit jejak kaki ke Sabah tapi Inshaallah nanti sampailah kami ke Sabah . hehehehe . ika nak sangat ke Sabah .

2 comments:

  1. Alahai..comel plak akak tgok tabung tu ha..bagi la tau kawan tu beli kat mana...minat ni..

    ReplyDelete
  2. ika...comelnye tabung siput tuh...nak jugakkk...

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com