Sangkaya, Ipoh Parade

entry throwback . mula tu taknak update entry sebab takdak gambar . gambar ade sekeping je . tapi bila fikir balik, update je lah . kang nanti tak tahu dah bila lagi nak pegi makan kat situ . hahahaha ! hari tu ika dengan ofismate ika saje lah pegi makan aiskrim kat Sangkaya, Ipoh Parade . ika dah banyak kali perasan Sangkaya nie tapi tak pernah terlintas untuk pegi tapi haritu ofismate ajak pegi . so, apa lagi . try je lah kan :P




hari yang kami pegi tu, ada 4 perisa . so, kami try empat-empat perisa tu . hahahahaha ! gambar kat ats nie la yang kami beli tu . kongsi 3 orang . bukan hape . macam mahal pulak rasa . so, kami kongsi la 3 orang . topping tu korang boleh pilih sendiri . kalau tak silap ika topping tu 3 jenis sahaja boleh pilih dan tak boleh amik banyak-banyak ye . 

bagi ika, aiskrim nie sedap . tapi kalau tiap-tiap hari nak hadap benda nie, habislah duit . hahahaha ! selain daripada yang macam kitorang makan nie, ade jugak jenis yang kon . tapi sebab kami nak try lain sikit, kami pilih la makan dalam tempurung kelapa nie . kikikiki . kalau korang nak try, boleh la ke Ipoh Parade . kedai nie kat Ipoh Parade . dari luar dah nampak . senang sahaja nak cari .

1 comment:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com