Sangkaya, Ipoh Parade

entry throwback . mula tu taknak update entry sebab takdak gambar . gambar ade sekeping je . tapi bila fikir balik, update je lah . kang nanti tak tahu dah bila lagi nak pegi makan kat situ . hahahaha ! hari tu ika dengan ofismate ika saje lah pegi makan aiskrim kat Sangkaya, Ipoh Parade . ika dah banyak kali perasan Sangkaya nie tapi tak pernah terlintas untuk pegi tapi haritu ofismate ajak pegi . so, apa lagi . try je lah kan :P




hari yang kami pegi tu, ada 4 perisa . so, kami try empat-empat perisa tu . hahahahaha ! gambar kat ats nie la yang kami beli tu . kongsi 3 orang . bukan hape . macam mahal pulak rasa . so, kami kongsi la 3 orang . topping tu korang boleh pilih sendiri . kalau tak silap ika topping tu 3 jenis sahaja boleh pilih dan tak boleh amik banyak-banyak ye . 

bagi ika, aiskrim nie sedap . tapi kalau tiap-tiap hari nak hadap benda nie, habislah duit . hahahaha ! selain daripada yang macam kitorang makan nie, ade jugak jenis yang kon . tapi sebab kami nak try lain sikit, kami pilih la makan dalam tempurung kelapa nie . kikikiki . kalau korang nak try, boleh la ke Ipoh Parade . kedai nie kat Ipoh Parade . dari luar dah nampak . senang sahaja nak cari .

1 comment:

  1. Akak suka sangkaya..selalu pi makan yg kat NuSentral

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com