D' Port Ikan Bakar Seafood, Kuala Sepetang

balik dari cuti raya, kami bawak mak dan adik ipar ika pegi makan-makan di D'Port Ikan Bakar Seafood, Kuala Sepetang . sebelum nie ika dah penah pegi makan kat sini . masa tu kami pegi dengan adik ipar ika yang lelaki . so, kali nie kami bawak adik ipar yang perempuan pulak . korang boleh tengok entry nie http://www.nooratikahramli.com/2016/02/d-port-ikan-bakar-seafood-kuala-sepetang.html .  kami sampai je dari Mentakab haritu, terus balik rumah mak mertua . malam tu bawak mak dan adik ipar p makan kat situ pulak . sajalah . teringin sangat nak makan lagi kat situ . kikiki


masa kami pegi tu, kami ingat-ingat lupa jalannya sebab kedai nie macam tersorok sikit . kikikiki . tapi kami tawakkal je lah malam tu . Alhamdulillah jumpa jugak kedainya . nasib baik malam yang kami pegi tu, diorang baru mula beroperasi lepas cuti raya . kalau tak, kena patah balik la kami . heee




sementara nak tunggu makanan kami sampai, kami berselfie la dulu . hahahaha ! budak baju belang nie dah mengantuk sebenarnya . dia nak ikut, kami bawak je lah . dia suka p ronda-ronda naik kete . balik je dari kedai nie, terus tido dalam kete . hehehe



malam tu kami amik dua set jugak macam yang sebelum nie . alang-alang dah sampai, kita pulun la makan . lagipon satu set nie RM9.90 . sangat murah kan ? makan pon kenyang . malam tu ika order char kuey tiew jugak . hahahaha ! kemain ika hoii hg makan . mak mertua ika pulak order kuey tiew goreng . malam tu kami habis dalam rm30 lebih semua sekali termasuk air . bagi ika murah la untuk kami 5 orang makan termasuk si kecik tu . sangat kenyang . sangat sedap . sampai rumah, terus zzzz :P

2 comments:

  1. wahh. sedapnyaa. dah la tgok pukul 2 pagi.mmg lapar lahhh jawabnyaaa.haih.

    btw, sy singgah dan follow blog ni#1897. nice blog n info:)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com