Biskut Raya

tahun nie tahun pertama ika sambut raya bersama suami . so, tahun nie ika beraya di rumah mertua untuk raya pertama dan raya kedua . raya ketiga ika dah gerak balik Kota Bharu . bersempena dengan tahun nie raya dengan dua keluarga, makanya ika pon kemain beli macam-macam biskut raya untuk family ika dan family mertua . biasalah kan bila dah kahwin nie .






nie semua beli dengan kawan-kawan ofis . senang . siap ada tester lagi sebelum raya . hahahaha ! kita beli yang mana sedap kat mulut kita je lah ye dok . kang takkan nak beli semua . Alhamdulillah semua nya pon dah habis dimakan . sedap baq hang . tahun depan boleh order lagi .

masa bujang dulu takde pon fikir nak beli kuih raya nie semua sebab adik beradik lain dah beli . lalalalala . ika tukang habiskan biskut raya je . tahun nie kenalah mulakan raya dengan membeli biskut raya untuk family tersayang . belajar-belajarlah ika hoii . dah kahwin tu dah tak boleh fikir diri sendiri je .

1 comment:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com