Note II dah sihat !

Alhamdulillah . setelah  4bulan menunggu Samsung Note II ika keluar dari wad, akhirnya berjaya jugak dia keluar . semoga dia terus sihat la hendaknya . takmau dah rosak . dia rosak, duit pon melayang . hahahahaha

baru je beberapa hari dapat fon baru, kaklong mesej bagitau note ika dah siap baiki . tak tahu nak rasa apa . sedih ? gembira ? ika terus mintak kaklong postkan fon tu sebab nak bagi suami ika pakai . ye lah . si Doogee dia ika dah pijak . bagi je lah dia pakai note II memandangkan ika pon dah ada fon baru . jangan tamak ika . .

all the way from Kuantan :P


haaaaaa amik kauu . kemain besaq gambar . hahaha . fon nie kaklong ika dengan abg ipar ika yang tolong p baiki . ika pon taktahu dia baiki dengan sapa sebab diorang baiki kat Kuantan . total ika kena bayar rm360 . bagi ika ok lah harga tu sebab fon ika masa hantar haritu memang nazak . memang tak mau hidup langsung . dah bagi kat suami pakai note II nie . setakat nie ok je tengok dia pakai . bukan main seronok lagi :P

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com