Pau Yik Mun, Tanjung Malim

dah lama tak buat entry jalan-jalan cari makan . huhuhu . sebab dah lama tak keluar jalan-jalan cari makan :P baru-baru nie ika berkesempatan berkunjung ke Yik Mun - The Famous Tanjung Malim Pau . for sure la dekat Tanjung Malim, Perak . sebelum nie pon ika tak pernah makan lagi pau yik mun nie . so, agak eksaited la jugak nak try .


Alamat :
1, Jalan Slim Lama,
35900 Tanjung Malim,
Perak

No Telefon :
05-4596006

Waktu Urusniaga :
9.00 pagi - 9.00 malam



pau yik mun nie ada banyak jenis intinya . tinggal nak pilih je . masa ika pegi haritu, kami pilih macam-macam jenis inti . so, pakat try la kan . tapi ika tetap suka yang inti kacang . mungkin dah terbiasa makan pau inti kacang, bila jumpa yang selain tu, rasa pelik pulak . hahahaha ! btw, pau yik mun nie sedap lah jugak tapi awassss ! jangan makan time korang kenyang . hahahahaha

ika haritu, dari pagi tak berhenti keje makan . pastu bila dah sampai part perut kenyang sangat-sangat, pau pon dah tak boleh nak masuk . sadis kan ? :P

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com