Jatuh dan Pijak

apa yang jatuh ? apa yang pijak ? seperti sedia maklum, ika baru je beberapa bulan pakai fon Doogee X5 Pro . boleh baca kat entry nie http://www.nooratikahramli.com/2015/12/bye-samsung-note-ii-hello-doogee-x5-pro.html . ika sempat merasa pakai si Doogee tu dalam 5-6 bulan camtu lah kot . lupa pulak . lepastu dia start buat hal dengan ika . ke ika yang tak pandai pakai fon ? -_-

lepastu ika dapat fon baru lagi . ewahh . fon ape ? tunggu next next next entry ika update ye . sekarang kita fokus pada si Doogee nie . disebabkan dah dapat fon baru, si Doogee nie ika bagi lah suami ika pakai memandangkan fon dia pon dah makin teruk sampai wasap pon tak boleh nak install . suami ika si Doogee nie baru je beberapa hari, terus ika . . . . 


terus ika bagi jatuh dan pijak . TAPI TAPI TAPI ika tak sengaja tauuu . hahahaha ! masa tu kami dari kampung nak balik rumah di Ipoh . ika pon mainlah si Doogee nie . lepastu macam biasa, letak atas riba . sampai rumah, nak keluar kete sebab nak pegi bukak pintu pagar rumah, zappppp gedebuk si Doogee jatuh . dah la jatuh, ika pegi pijak pulak . aduuuuu . itu yang jadi sampai macam tu sekali . rasa bersalah oiiii :'(

masuk rumah terus mintak maaf . hahahahaha ! tapi nasib baik lah si Doogee nie mahu hidup lagi cuma skrin dia jelah yang retak seratus . kikikiki . dah mintak suami hantar je kat kedai tapi suami ika cakap elok lagi haihhh . selagi benda tu dah collapsed, selagi tu la dia akan pakai . erm .

1 comment:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com