Pantai Merang, Setiu

on the way balik dari kedai keropok lekor tu, suami bawak ika singgah di Pantai Merang . tak tahu la kenapa dengan suami ika nie tiba-tiba suka pulak dia jalan-jalan . hahaha ! biasanya dia tak suka jalan-jalan . kami singgah kat Pantai Merang tu sekejap je . alang-alang dah lalu, singgah la kejap . kan ?





layan je lah kan bila suami sendiri yang ajak jalan-jalan . selama nie dia je dok layan karenah isteri dia nie yang suka jalan-jalan . so, kali nie ika pulak yang layan dia jalan-jalan . ikut je ke mana dia nak bawak ika pegi . seronok lain macam dia bila sampai Terengganu . mana tak nya, tempat dia cari rezeki dulu sebelum dapat kerja yang sekarang . mengimbau kenangan la tuuu :P

pandai abg amik gambar syg kan ? -_-

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com