Ban Pecah, Tanjung Piandang

suatu hari, seorang suami membawa isterinya berjalan-jalan di Ban Pecah, Tanjung Piandang . hahaha ! ika nie dah la pesen suka pegi jalan-jalan . suami ika nie pulak pesen tak suka jalan-jalan . tapi disebabkan dia dah janji dengan ika yang dia nak bawak ika jalan-jalan, makanya kenalah tunaikan .

dia tanya ika nak p mane . ika cakap la Ban Pecah sebab ika belum pernah sampai lagi kat Ban Pecah nie . ika tak tahu Ban Pecah tu macam mana kawasan dia . hehehe . dari rumah mertua ika tu, ika rasa tak jauh . dalam setengah jam kot .








kitorang p Ban Pecah nie lepas asar . so, takde la panas sangat kat sana . kalau pegi time tengahari memang panas la hoii . hahahaha ! kat Ban Pecah nie takde ape pon . korang kalau nak dok santai-santai boleh la kat sini . kami pon dok situ dalam sejam kot . dok tengok pemandangan .

suami ika pulak jumpa orang yang sama minat dengan dia . kaki mancing ikan . teruslah dia p sembang dengan makcik tu . makcik hokeyyy . sorilah abang, isteri belum berminat untuk memancing :P


Ban Pecah nie ada sejarah dia . kalau korang nak tahu apa sejarahnya, boleh la ke SINI :)
 


isteri amik gambar suami, elok je . suami amik gambar isteri, tengoklah apa yang jadi . wakakakaka . bertabahlah ika :P

2 comments:

  1. cantinya... tenang aje bila tgk alam allah al Khaliq kan...
    xpa sis... janji nampak gambar, senget tu style sis... hehe

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com