September

dah masuk bulan 9 . cepat je masa berlalu . hari nie dah masuk 10 September 2015 . lagi 20 hari masuk bulan Oktober pulak . lepas tu November . lepastuu kawen ! hahahaha . ika ada 3 bulan lagi untuk setelkan semua perkara .

bulan September nie jadual ika tak padat . tak banyak kerja luar . banyak dok ofis je . setakat tarikh hari nie, memang tak banyak . next week tak tahu la kan . tapi bila dah nak hujung-hujung tahun nie, dah tak banyak projek .



bulan September nie takde hari yang special untuk ika . cuti raya pon dapat satu hari je . wuwuwuw . udahlah tengah jimat cuti untuk kawen nanti . nampak gayanya tahun nie raya kat Ipoh lagilah . hahahahaha ! dah banyak tahun ika tak balik raya korban kat kampung . ika just balik raya puasa je . 

pape pon semoga dipermudahkan urusan ika untuk bulan 11 nanti . setakat nie ika rasa almost 30% persiapan dah siap . tinggal just untuk kenduri je nanti . yang kecil-kecil tu ika dah siapkan awal-awal . senang keje nanti . takyah nak fikir dah . baju pon dah pegi fitting . setel ! :P

2 comments:

  1. jom join ga ni..

    hadiah rm200 menanti anda!

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com