Majlis Berbuka Puasa bersama Masyarakat Orang Asli Kampung Bawong

bulan puasa yang lepas ika terlibat dengan satu program jabatan ika . Majlis Berbuka Puasa bersama Masyarakat Orang Asli Kampung Bawong, Sungai Siput (U) . nie throwback punye entry . kejadian dah lama tapi baru sekarang nak update . hehehe . ikut turn ye :P


majlis berbuka puasa ini dirasmikan oleh Y.B. Dato' Seri Haji Mohd Shafie bin Haji Apdal . Menteri KKLW pada masa tu . kitorang berkumpul kat situ dah tengahari sebab ada raptai . then, balik rumah rehat untuk bersiap ke majlis berbuka puasa .


sekali tengok macam gambar time raya . udah macam adik beradik . hahahaha . nie sementara tunggu orang datang amik . kami pon apa lagi . . bergambar je lah :P


majlis petang tu kalau tak silap ika bermula pada pukul 6.30 petang . so, meh la kita tengok gambar sekitar majlis berbuka puasa nie . gambar kredit kepada JAKOA Negeri Perak dan Kedah .





the emcee

bacaan Al Quran

persembahan nasyid





majlis nie sampai lah habis sembahyang terawih . so, kami pon kena ada kat situ sampailah semua tetamu dah balik . biasalah kan tuan rumah . ika sampai rumah malam tu pon rasanya dah pukul 12 lebih . penat tapi bestt ! heee



1 comment:

  1. Assalammualaikum puan atikah boleh saya dapatkan cara untuk berhubung dengan puan . Saya perlukan bantuan puan untuk mendapatkan maklumat mengenai orang asli di kampung bawong

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com