S' Corner Central Market, Cameron Highlands

next destination kitorang adalah S' Corner Central Market . nie yang kat tepi jalan tu ade strawberry besar gedabak tu . itulah tempat yang kami pegi . tempat nie senang parking . tempat parking diorang sediakan sangat banyak dan luas . so, no worry . ehhh



Alamat :
S' Corner Central Market,
Kea Farm,
31900 Cameron Highlands,
Pahang


sebelum masuk, haruslah bergambar dulu . hahahaha ! selfie di mana-mana . itulah gunanya ada monopod . udahlah jenuh nak mengangkut monopod tu . grrr




sebenarnya kat sini kitorang macam blur . macam mana nak masuk dalam tempat strawberry tu . hahaha . tanye pekerja warga asing kat situ, lagilah kami blur :P . disebabkan kami dah blur, maka kami pusing-pusing je lah dalam tu . main game kat dalam tu . lepas tu pusing-pusing dalam kedai cenderahati . hahahaha




next destination kitorang ? ..

till then,
xoxo

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com