Cameron Lavender, Tringkap, Cameron Highlands

destinasi seterusnya sepanjang di Cameron Highlands . dalam masa tak sampai dua hari pon sebenarnya kat Cameron Highlands nie tapi ika dah berjaya pegi banyak tempat ! hahahaha . gigihnya :P sakan berjalan sebab dah stress banyak sangat keje . so, kenalah release tension dengan berjalan-jalan makan angin sampai kembung . hahahahahaa !


so, destinasi seterusnya ialah Cameron Lavender . yang nie paling ika teringin sangat nak pegi . nak tengok bunga lavender yang bau wangi tu . hewhew .



Alamat :
Cameron Lavender, Tringkap,
39100 Cameron Highlands,
Pahang

No Telefon : 05-4961208




bayaran masuk adalah RM 6.00 . yang ika google sebelum nie bayarannya ialah RM 5.00 . sekarang dah naik RM 1.00 . kikiki . dan untuk kanak-kanak pula yang berumur 5 tahun sehingga 12 tahun kena bayar RM 4.00 . walaupon kena bayar, tapi masih jugak ramai yang masuk . huhuhu


so, meh la tengok gambar yang ika sempat amik sepanjang ika kat dalam Cameron Lavender nie :P







Cameron Lavender nie bagi ika sangat luas . korang akan naik dan terus naik . kat atas tu ada orang jual strawberry . ada jugak bunga-bunga yang sangat cantik ! kat atas tu ada macam-macam . ehhh





lepas dah naik tu, kenalah turun semula . hahahaha ! ibarat korang buat satu pusingan la . so, bila dah nak keluar tu, korang akan jumpa banyak kedai cenderahati dan ada jugak kedai yang jual baju untuk kenang-kenangan .

Strawberry House




Lavender House





itu sahajalah yang ika dapat share kan sepanjang kat dalam Cameron Lavender nie walaupon entry dah basi . peginya bulan 4 kalau ika tak silap tapi updatenya bulan 7 . hehehehe . takdak masa . ingatan pon dah lupa . ehh ehh ehh


till then,
xoxo

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com