Pergi

amik masa untuk taip entry nie . taip . . padam . . taip . . padam . sampai bile pon takkan siap . kan ? so, gagahkan jugaklah untuk taip entry nie walaupon perasaan bercampur baur . ewahhhh . kemain ayat . 

bila kita ditimpa masalah yang kita sendiri tak pernah sangka pon kita akan atau dalam erti kata lain, kita TERPAKSA laluinya, maka laluilah dengan senyuman . yes ! kena lalui nya walau ape yang terjadi sekalipun . 


apa yang terjadi sebenarnya ? tak perlu lah ika ulas di sini . biarlah apa yang dah terjadi tu berlalu tanpa perlu ika menoleh ke belakang lagi . di saat ika melalui keadaan sedih tu, betapa ramai kawan yang tampil untuk bagi semangat pada ika . tak kurang yang memberi nasihat . setiap nasihat dan kata semangat diorang sebenarnya tak hilang dari ingatan ika . cuma hati yang keras pada masa tu, memaksa ika untuk tidak amik peduli .

selepas 5 hari berlalu, barulah ika berjaya keluar dari masalah tu dengan senyuman . kena hadapi dengan senyuman . biarpun masih berbekas di hati . tapi hati kena kuat . terima kasih sahabat . terima kasih sayang . untuk semua yang dah korang lakukan untuk ika . sangatlah ika hargai . terima kasih sebab bangkitkan semula semangat ika .

kita tak pernah lepas dari melakukan kesalahan . mungkin ini silap ika . tanpa sedar, ika dah buat silap paling besar . dan hukuman yang ika dapat tidak pernah terlintas di fikiran ika . tapi semua pon dah terjadi . buat apa nak berpatah lagi . hati sakit . hati kecewa . hati pedih bila ingat semula apa yang diperkatakan pada ika . hati kuat hanya kerana aku seorang adik . .
 

2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com