novel untuk dijual ?

dah dua tiga hari ika dok fikir . entah kenapa . obses ika terhadap novel makin lama makin hilang . so, ika dah buat keputusan untuk jual semua novel kepunyaan ika . yang kawan-kawan hadiahkan tu takde la ika nak jual . kan ? daripada ika biarkan je novel nie tak bersentuh, baiklah ika jual . lagipon macam dah banyak sangat je . tak sedar asyik dok beli beli beli . bacanya sekali je . hehehe


and there you go koleksi novel ika . inipon ade lagi yang tak masuk sebab ada yang kawan-kawan pinjam . ade yang dok kat Kuantan . tapi memang ika akan jual semua novel sahaja . yang buku motivation, ilmiah tu semua ika tak jual la nanti .

Kaki Novel

Karya Seni

Buku Prima

Alaf 21

Fajar Pakeer

Jemari Seni & Penulisan2u

kat atas nie antara koleksi novel ika . tapi ade yang ika pinjam jugak tu . nanti ika akan upload satu-satu yang ika akan jual di facebook ika . kalau ada yang berminat, korang boleh tanya ika di page ika | https://www.facebook.com/KesahCikRongoks . Inshaallah ika akan bagi respon . harapnya takde la ika menyesal bile dah jual novel-novel nie . hahahahahahaha ! :P

till then,
xoxo

2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com