Menara Condong, Teluk Intan, Perak

lepas balik dari Kellie's Castle, kitorang balik ke Kampar . rest banyak-banyak . then, kawan ajak pegi Teluk Intan pulak . ika pon layan je lah kan ? hahaha . sekurang-kurangnya boleh la ika jejak kaki ke Menara Chondong tu time malam nie . sebelum nie ika pernah pegi tapi time tengahari la . boleh baca entry tu kat SINI .

kitorang gerak dari Kampar dalam pukul 8malam camtu la . perjalanan dari Kampar ke Teluk Intan tu makan masa hampir sejam . itu pakai waze la . so, dalam pukul 9malam camtu kitorang dah terpacak kat Teluk Intan tu . kemain jammed malam tu . hahahaha !

sebenarnya kitorang nie hampir sesat la jugak dalam bandar Teluk Intan tu tapi kawan ika punya keterujaan mengatasi segalanya . kahkahkah ! dari jauh dia dah nampak menara nie sebab menara nie kan ade lampu-lampu bile time malam .





pusing 2, 3 kali jugak la sebelum dapat parking . Alhamdulillah dapatlah jugak parking yang dekat . kalau tak, jenuh nak berjalan haihhh . dah la ika nie malas nak berjalan . berat perut . ehhh .

dah sampai kat menara tu, kitorang tengok dah macam kat dataran . pakat dok lepak sambil makan . siap berkelah bagai dengan family . ika dengan kawan ika ? terlopong je lah . orang lain siap beli makanan awal-awal p makan kat situ . kami mana la tahu . wuwuwu . tapi kami lepak je jugak kat situ . amik gambar sampai ke sudah .


lepas dah puas tu, kitorang pegi pasar malam berhampiran menara tu . punyalah besar pasar malam tu . satu pasar malam tu kitorang pusing . padahal nak cari makanan je sebab masing-masing dah lapar . kuikuikui . sabo je lah dengan kami . lepas dah habis pusing pasar malam tu, kitorang gerak balik rumah . penat sangat T_T

sampai rumah, terus tido terbongkang .

till then,
xoxo

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com