Mini KUD Zon Tengah, RTC Gopeng | Hari 2

entry hari kedua di Mini KUD Zon Tengah di RTC Gopeng . untuk hari kedua nie, kitorang terlibat dengan Majlis Perasmian Mini Karnival Usahawan Desa . majlis nie dirasmikan oleh YB Dato' Seri Hj Mohd Shafie bin Hj. Apdal .


untuk hari kedua nie kitorang pakat pakai baju warna pink ! hahaha . suka sangatlah ika sebab warna kesukaan ika :P
 


hari kedua, banyak game yang kitorang sediakan untuk semua pengunjung Mini KUD . hari kedua nie memang ramai sangat orang . maybe sebab hari minggu . kebetulan pulak ade majlis perasmian . memang penuh la RTC Gopeng tu .

 
dam ular gergasi :)


 
sepak takraw :)

 
kukur kelapa :)

kukur kelapa :)

 
kereta api laju :)

seronok kan tengok diorang main ? ika tak sempat nak tengok pon sebab dok jaga Dam Ular Gergasi tu . wuwuwu . dam ular tu game untuk budak umur 12 tahun ke bawah . memang hectic la jugak jaga dam ular tu . jenuh nak kutip dadu . hahahaha ! mana la tahu ika boleh kurus dengan exercise kutip dadu :P

till then,
xoxo
 

2 comments:

  1. this year KUD wat kat mana pulak eh? last year kt putrajaya, alhamdulillah dpt wat show kt sana

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com