I-City, Shah Alam

minggu lepas ika ke I-City kat Shah Alam tu . jalan-jalan dengan kawan . ika teman kawan ika balik Shah Alam dari Ipoh . so, malam tu ika tido kat rumah diorang . kebetulan rumah diorang dekat dengan I-City . so, ape lagi, berjalan lah kitorang malam tu kat I-City . nie bukan pertama kali ika ke sana . dah banyak kali sebenarnya . tapi setiap kali ika pegi, setiap kali tu ict dh berubah . hahahaha !


tu kembar ika . tapi versi ika kurus . dah tak nampak macam kembar sebab sorang kurus, sorang gemok . bila la nak kurus ika hoiii . keje nak makan je . tambah-tambah hujan nie lagilah rase nak makan, pastu tidooo . hahahaha ! ok dah ! meh la tengok gambar seketul dua yang kitorang amik sepanjang kat I-City nie .
 

  


dulu masa ika datang I-City nie tak banyak replika . sekarang nie, memang banyak betol replika . comel-comel pulak tu . jalan jap, jumpa replika . jalan kejap, jumpa lagi . habis semua replika kat situ kitorang bergambar :P
 





"a great friend is someone who makes your problems their problems,
just so you dont have to go through them alone" 

last but not least, gambar ika dengan bff . tu pon tak cukup sorang . terlalu rindukan diorang nie semua . masing-masing dah sibuk dengan kerjaya . till we meet again ADIB :)

till then,
xoxo
 

4 comments:

  1. tak pernah jejak lagi ke sini nak ke sana ada je halangan. Mungkin satu hari nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. one fine day . Inshaallah sampai la nnt :D

      Delete
  2. wah..bestnya..teringin nak pergi tapi tak sampai-sampai lagi..;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat best . Inshaallah nnt ade la peluang tu :)

      Delete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com