Disember dah hoiii !

masuk bulan Disember dah . bulan terakhir untuk tahun 2014 . cepat masa bergerak . dah 11 bulan berlalu . phewwww . ade sebulan je lagi nak selesaikan segala bagai azam untuk tahun 2014 . azam ika ? takde kot . hahaha . takmau buat azam sebab dah tahu takkan dapat settlekan azam tu .

 

harapnya banyak la benda-benda best berlaku dalam bulan Disember nie . contohnya, orang masuk meminang . ehhh . berangan sangat kau nie ika . pape pon, harapnya takde la benda-benda tak elok yang jadi . mintak dijauhkan la semua tu . Inshaallah :)

till then,
xoxo


4 comments:

  1. wuhuuu~
    bulan doblas bulan menternak lemak lor..
    nasi minyak manjang..
    hehe..
    semoga bulan doblas lagi baik dari sebelum ini.

    ReplyDelete
  2. bulan 12 ni, la macam2 nak settle dik.. uuhuh akak doakan ada orang masuk meminang nanti ye... =D

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com