Reuse Old Tyres :)

nak share dengan korang ape yang boleh dibuat dengan tayar lama yang dah tak pakai tu . betapa banyaknya benda yang boleh dibuat dengan tayar-tayar lama tu . haihhh la . dah la semua cantik . lagi pulak boleh jimatkan duit korang tu haaa disamping boleh la puaskan hati sendiri kan .

macam-macam benda sangat boleh dibuat . so cool ! sampai rase nak buat jugak tapi nak amik tayar kat mane ? hahahaha . tayar lama yang tukar haritu pon tinggal je lah kat bengkel motor tu . takde pulak rase nak amik balik sebab takde fikir pon nak buat ape benda dengan tayar lama tu . tambah lagi untuk pompuan yang sangat pemalas macam ika nie . ehhh



 

 












time kecik-kecik dulu penah la tengok arwah papa bawak balik recycle tayar nie yang dah ditukar jadi tong sampah . serius mase tu teruja sangat sebab cantik betul tong sampah tu . hahaha . bila dah dok belek-belek tu baru tahu yang benda tu sebenarnya tayar lama . sangat kreatif diorang nie .

daripada korang biarkan tayar tu bertakung dengan air, pastu satgi ade la nyamuk-nyamuk aedes, lebih baik korang ubah tayar tu ikut ape yang korang nak . mane tahu korang lagi kreatif . kan ? :)

till then, 
xoxo

2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com