Ecohill Park, Semenyih

destinasi seterusnya selepas Rabbit Fun Land, Broga . lepas dah puas main kejar-kejar dengan arnab tu *kejar la sangat* , hahahaha ! kitorang gerak ke Ecohill Park, Semenyih . korang jangan pelik kitorang pegi park tengahari . takde orang pon hoiii tengahari camtu . sape la yang nak pegi jalan-jalan kat taman tu time matahari tengah memancar dengan riangnya . ewahhh


alang-alang dah ade kat Semenyih, kitorang pegi jugaklah ecohill nie walaupon panas, walaupon sesat . see ! sesat lagi . hahahaha . tapi yang nie takde la se'sesat' kt Broga tu . yang nie kitorang takut nak masuk kawasan EcoHill nie sebab kawasan dia sunyi dan sangatlah bersih ! 

 
location :)
 
here we go ! excited sebab kawasan nie cantik dan bersih ! nak pijak rumput pon rase bersalah . hehehe . betapa taman nie dijaga dengan sangat bagus . heeee .











cantik dan bersih kan ? so, korang yang ade anak-anak kecil tu boleh la bawak anak-anak korang main playground kat sini . beronok-ronok la diorang nanti . yang tak berapa nak kanak-kanak nie pon dah rase seronok lain macam, apatah lagi yang betul kanak-kanak . hahahaha !


kitorang dok kejap je kat sana sebab cuaca panas mak haihhhh . tak panjat naik atas tu tapi dalam hati memang nak naik . mengingatkan badan penat dan penyakit semput yg suka sangat datang tibe-tibe tu, tak naiklah kat atas tu . one fine day, ika nak naik jugak nanti ! :P

till then,
xoxo


2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com