Taman Rekreasi Gunung Lang, Ipoh

date time ! hahaha . out with girlfriend . beronok-ronok kitorang . hahahaha . sebelum kawan ika nie balik ke Tapah, ika bawak dia jalan-jalan kat Gunung Lang pulak . sebelum nie pon ika dah bape kali pegi . so, kali nie ika bawak dia la pulak . saje nak bagi dia naik bot tu . hahahaha

disebabkan kitorang pegi time cuti, makanya, memang ramai lah orang yang akan ke sana untuk jalan-jalan jugak . kitorang pon decide la kan . sorang beratur p beli tiket, sorang lagi p order makanan memandangkan kitorang time tu memang tengah kebulur . ehhh :P

naik bot ke Taman Rekreasi Gunung Lang tu taklama pon sebab dekat je . ika rase dalam 5-10 minit camtu la kot . meh la tengok pemandangan kat sana tu ye :)



 


 

 

sekarang, boleh la tengok gambar kitorang pulak . hahahahaha ! sekali sekala datang, haruslah selfie . disebabkan takde yang nak tolong amik gambar, kenalah mintak bantuan monopod . kihkihkih :P






ika rase macam dah banyak perubahan kot . dulu time ika pegi, rumputnya kering sebab time tu musim panas sangat . sekarang rumputnya dah sihat . hehehe . cantik ! last ika pegi bulan Februari yang lepas . entry nye kat sini : http://www.nooratikahramli.com/2014/02/taman-rekreasi-gunung-lang-ipoh.html
 

sebelum balik, meh la bagi makan kat ikan-ikan kat sini dulu walaupon ikan-ikan kat situ semuanya sihat sangat-sangat hoi  ! geram pulak ika tengok . gamaknya diorang asyik makan je . mana taknye, ade je stok makanan diorang . tak putus-putus kot orang datang sana .

jom kite pegi ramai-ramai pulak ! ehhh . till then, bye korang :P


4 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com