Majlis Hari Raya Bangunan Kerajaan Persekutuan

yang nie pon entry dah basi . baru nak update . maaflah ye . so, dah menjadi kebiasaan, setiap tahun mesti ade sambutan hari raya kat Bangunan Kerajaan Persekutuan Ipoh nie . kat bangunan nie ade banyak jabatan . antaranya, SPR, JAKOA, KKLW, LPPKN dan jugak Gemilang . untuk tahun nie, LPPKN adalah tuan rumah untuk membuat segala bagai persiapan .


kat bawah nie gambar sekitar persiapan gerai Jabatan Kemajuan Orang Asli . kitorang sediakan lemang, rendang dan entah la ape lagi . ika pon dah lupa :P





the menu . . .

 





meh la tengok gambar sekitar majlis sambutan hari raya kami nie . tahun nie ika rasa lain sikit dia punya sambutan . sebab setiap jabatan kena buat persembahan . hahahaha . barulah meriah :P
 






 

 
 antara persembahan yang dipersembahkan oleh setiap jabatan :)



 


sesungguhnya entry nie sarat dengan gambar . hehehe . pape pon, enjoy sangat sambutan raya kali nie . hope tahun depan lebih meriah lagi . meriah dengan makanan harapnya . hahahahahaha !

till then, daaaaaa :)


8 comments:

  1. huhu..comel je bila org veteran gune props huhu tambhn plak lelaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha . comey kan ? nasib la diorang tu sporting :D

      Delete
  2. Amboiii sakan erk raya.. diet2!!!

    ReplyDelete
  3. Amboi! Meriahnya! Siap ada persembahan dari setiap jabatan lagi tu.. Jabatan Ika buat persembahan apa? =)
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com