Kilang Satay Ikan Seng Hin, Pulau Pangkor

habis singgah di Mini Tembok Besar Cina, kitorang gerak ke Kilang Satay Ikan Seng Hin . kilang nie agak femes la kat Pangkor . memang ramai yang akan ke kilang nie untuk beli ikan bilis, satay ikan dan macam-macam lagilah .


ikan nie menarik perhatian pukpuk ^^






ika takde beli ape pon kat sini . teman kakak beli ikan bilis mata biru habaq hang . hahahaha ! tapi serioulsy kat sini memang banyak pilihan . korang nak ape ? semuanya ada . kat sini pon ade jugak jual cenderahati kenangan . harga pon takde la mahal . masih mampu milik . ehhh .

lepas dah habis kakak-kakak dan abang-abang ika tu shopping, kitorang pegi lepak kat tepi pantai tu pulak :)


6 comments:

  1. bestnya macam-macam jenis makanan ada kat sini :)

    ReplyDelete
  2. Kak azie ni nama jer orang Perak. Belum pernah sekali pun sampai ke Pangkor. Adehhhh!

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com