Suria KLCC

baru-baru nie ika sempat la ke Kuala Lumpur . itupon kejap je . pegi pon sebab ada hal . kalau takde hal, rasa dah malas nak pegi KL sekarang nie . baik dok rumah je kat Ipoh . ehhhh


so, bila dah jarang-jarang sekali pegi KL, sempat la jumpa kawan . kitorang lepak la kejap kat Suria KLCC tu . tengok air warna-warni . memandangkan kawan dia nie kan budak-budak lagi . bila dah tengok air warna-warni tu mulalah teruja bagai . kejap je pon tengom air tu sebab ramai yang amattttt dong orang kat situ .




air warna-warni nie lebih kurang kat depan KTM Ipoh la tapi yang nie lagi meriah . cool ! siap ade muzik bagai . teruja habaq hang ! hahahaha . lagipon dia punya warna tu lagi menarik . cantik sangatttt . nie kalau ika dok KL, mahu tiap-tiap hari pegi lepak depan tu . hahahahahhahaha !





lampu-lampu nie ika taktau waktu sebenar dia start pasang pukul berapa . dalam pkul 7 lebih camtu dah ade la kot . tapi kalau yang ada muzik tu, dalam pkul 8 camtu la . itupon jenuh nak tunggu -_-


lain kali nak pegi lagilah . macam best je . macam syok je . macam seronok je . hehehehe . kalau korang nak pegi, mohon ajak ika . ika sukaaaaa tengok benda nie . wuwuwu . sampai sekarang dok teringat . hahaha . melampaunya :3


2 comments:

  1. Memg best..hari2 klau p klcc nk tgk symphony lake

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com