Saman :)

baru-baru nie banyak betul roadblock . so, nak tak nak kenalah hadap jugak kan . dah tu, nak ikut jalan mana lagi . ikut jalan lain pon, ade jugak . so, dengan pasrahnya lalu sajalah . hahahaha ! dah tahu diri tu bersalah, yang pegi lalu jugak tu apehal . dah macam menyerah diri pulak . hehehe . biasalah, budak skema memang camtu . ehhh

so, dapatlah saman seketul . sambil tunggu surat saman tu, sempatlah jugak sembang dengan tukang saman tu . saje nak sedapkan hati . ye dak ? daripada dok berduka lara kena saman, baiklah pegi sembang dengan dia . 


sebenarnya ini kali kedua ika kena saman . first dulu ika penah kena kat Kuantan, Pahang . dulu kes lain . yang nie kes lain . hehehe . yang dulu tu, kena saman lepas pegi temuduga untuk jawatan sekarang . last-last lulus pulak temuduga tu . hehehe . yang nie taktau la kan pulak rezeki apa yang nak dapat . ehhh .

pape pon, terima kasih la abam JPJ sebab saman ika . hahahaha ! kalau tak, sampai ke sudah la budak nie degil takmau buat . heeeee :P



2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com