Milo Dinosaur

sebelum ika gerak pegi Kuala Lumpur baru-baru nie, ika ade singgah minum kat satu kedai nie dengan kak +noorhaidaz eyda . terkejut kitorang bila tengok kat kedai tu ade air milo dinosaur . nak la jugak tahu cmne bentuk dia kan ? apa lagi order la .

dan milo dinosaur tu adalah macam gambar kat bawah nie . hehehe . rasenye biasa je . ika pon taktau nape dia letak nama air nie milo dinosaur -_-


:)


6 comments:

  1. wow... Macam sedap ja.. Dia letak aiskrim ker tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sedap pon kak. hahahaha . yup . aiskrim :)

      Delete
  2. Nnt kak bw g rase betol2 milo dinosor

    ReplyDelete
  3. Milo float. Hahahahaha Nampak hebat tuuu ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan ? milo float je padahal nama dia . tak nampak pon kt mana hebat . hahahaha

      Delete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com