welcome to our family :)

hujung bulan 3 yang lepas, ika baru je dapat sorang lagi anak saudara yang baru . yang nie anak saudara ika yang ke 7 . ramai kan ? tak sedar dah 7 orang anak saudara ika . phewwww . 


nie anak abang ika yang kedua . anak abang ngah ika . anak dia yang ke 4 . dah 4 orang anak dia . hehehe . paling besar pon dah sekolah menengah . nama anak saudara ika yang baru nie Muhammad Firash Iqbal bin Muhammad Faizal Firdaus . panjang kan ? hahahahaha !

Firash nie kalau tak silap ika nama watak dalam drama 'Sebenarnya Saya Isteri Dia' . kan ? heeee . ika belum berkesempatan lagi jumpa baby tecik nie . last ika jumpa kakak ipar tu masa majlis kahwin adik ika sebelah laki . Insyaallah balik nanti sempat lah jumpa :)

welcome to our family Firash ! semoga menjadi anak yang soleh . anak yang taat pada kedua ibu bapa . dan membesar dengan sihat ye Firash ^^


2 comments:

  1. aduhia kalau baby2 ni mmg comel lah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat comeyyy . ika pon geram tengok baby2 nie . hehehehe

      Delete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com