Astro e-Billing Reward – enjoy Zalora discount RM50 !

baru-baru nie ika ada dapat baucer dari Astro . baucer nie untuk shopping di Zalora . weeee . walaupon ika tak penah shopping online kat Zalora . hahahaha .


so, a big thanks to Astro sebab sudi membagikan baucer nye pon . walaupon ika sampai sekarang tak tahu nak beli apa kat Zalora . nak beli kasut, kasut dah terlampau banyak . almari kasut dah penuh . kalau beli kasut, makanya kena tambah rak kasut . wuwuwu .

nak beli handbag, takde pulak yang berkenan . adoiii . nak beli apa nie wahai ika . huuuuu . takpe la . lambat lagi nak expired baucer tu . sabar je lah dulu . hehehe . beli dan simpan untuk majlis tunang . boleh ? ehhh


4 comments:

  1. kwn akak baru je bgtau dia xnak beli dah ngan zalora sbb bnyk masalah. sampai skang brg xdpt, duit x dipulangkan semula..acane tu..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade jugak ika dengar pasal benda tu kak cuma taktahu la camne . heee

      Delete
  2. Adikku sayang...
    Kan akak dah cakap, bagi akak....
    Taulah akak nak beli ape...
    hahahahahahhahah.........
    OVER kakakmu ini... =P

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com