Program Semarak Kasih Pos Poi | Day 02

sambungan dari hari pertama . .

so, untuk hari kedua nie kitorang ada Majlis Penutup Program Semarak Kasih di Pos Poi, Sungai Siput nie . kiranya program nie berlangsung selama 2 hari . majlis penutup nie dirasmikan oleh Pegawai Kemajuan Orang Asli Daerah Kuala Kangsar  :)



untuk hari kedua nie jugak ada aktiviti seperti tukar minyak hitam untuk motosikal pemduduk kampung dan jugak sewang .



bacaan doa oleh OA :)

ucapan oleh PKOAD :)

saguhati untuk pihak Kolej Komuniti :)

dan ada jugak cabutan bertuah untuk penduduk kampung :)





pemenang grand prize :)

Alhamdulillah program berjalan dengan lancar ^^

8 comments:

  1. Best juga pegi tmpt baru mcm ni, dpt pglman...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah program berjalan dengan lancar...tahniah!!

    ReplyDelete
  3. oo cik tikah keje kat JAKOA?err maaf tanya ye..staf JAKOA tak semestinya orang asli kan?ke dorang memang ambil semua orang asli?

    mmg program JAKOA pergi buat lawatan dan program ke perkampungan orang asli je ye?ke untuk certain2 jawatan?

    tapi macam menarik je :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com