Program Semarak Kasih Pos Poi | Day 01

hujung bulan 11 yang lepas ika terlibat dengan Program Semarak Kasih di perkampungan orang asli Pos Poi, Sungai Siput . dan itu adalah pertama kali ika sampai di kampung tu setelah setahun lebih keje kat Perak . hahahaha ! so, excited la jugak nak pegi .

kampung nie agak jauh ke dalam la jugak . ika rasa dalam 45 minit camtu la . itupun jalan dia bukan jalan tar . kalau jalan tar elok, kejap je rasanya .


so, untuk program nie, kitorang adakan sukaneka untuk kanak-kanak di perkampungan tu .






pada sebelah malam pulak ada pertandingan karaoke . ika tak sempat nak p tengok . wuwuwu . so, takde la gambarnya . tema karaoke pada malam tu kalau ika tak salah lagu 70an camtu . rugi pulak rasa tak p tengok . btw, memang best join program camnie .

bersambung . . .


2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com