Jalan-Jalan ke Kuala Kangsar | Persisiran Sayong

weekend yang takde program . maka, haruslah buat program sendiri . nak p umah mak cik kat KL, rasa malas pulak . so, dok Ipoh je . kebetulan pulak housemate nak pegi amik barang kat Sungai Siput . makanya, kitorang terus ke Kuala Kangsar untuk menikmati keindahan di sana . ewahhhhh .

destinasi pertama kitorang ialah Persisiran Sayong . yang kitorang pegi nie bahagian yang takde taman permainan . kiranya tempat nie lapang la . lagipon tengah renovate . so, kitorang pusing-pusing je lah kat kawasan tu memandangkan pemandangannya cantik ! :)


dari Persisiran Sayong nie, korang boleh nampak jambatan tu . cantik wooo !



time ika pegi nie diorang tengah renovate . so, tak banyak yang ika boleh kongsikan dengan korang . Insyaallah, nanti ika pegi lagi bila dah siap sepenuhnya . heeee !







itu sahaja yang ika boleh kongsikan dengan korang . tunggu lah next destination pulak :D

4 comments:

  1. Agaknya kalu malam lagi cantik, kan? Kalu lampu tu semua menyala...

    ReplyDelete
  2. Salam, sila lah datang di waktu malam, pemandangan begitu cantik sekali.
    terutama istana iskandariah kuala kangsar..lepak kat restoran lagenda .

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelah malam ika tak penah pulak pegi . heeee . nnt la nak try pegi :)

      Delete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com