Jalan-Jalan ke Kuala Kangsar | Persisiran Sayong

weekend yang takde program . maka, haruslah buat program sendiri . nak p umah mak cik kat KL, rasa malas pulak . so, dok Ipoh je . kebetulan pulak housemate nak pegi amik barang kat Sungai Siput . makanya, kitorang terus ke Kuala Kangsar untuk menikmati keindahan di sana . ewahhhhh .

destinasi pertama kitorang ialah Persisiran Sayong . yang kitorang pegi nie bahagian yang takde taman permainan . kiranya tempat nie lapang la . lagipon tengah renovate . so, kitorang pusing-pusing je lah kat kawasan tu memandangkan pemandangannya cantik ! :)


dari Persisiran Sayong nie, korang boleh nampak jambatan tu . cantik wooo !



time ika pegi nie diorang tengah renovate . so, tak banyak yang ika boleh kongsikan dengan korang . Insyaallah, nanti ika pegi lagi bila dah siap sepenuhnya . heeee !







itu sahaja yang ika boleh kongsikan dengan korang . tunggu lah next destination pulak :D


4 comments:

  1. Agaknya kalu malam lagi cantik, kan? Kalu lampu tu semua menyala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin la . teringin jugak nk pegi time malam :))

      Delete
  2. Salam, sila lah datang di waktu malam, pemandangan begitu cantik sekali.
    terutama istana iskandariah kuala kangsar..lepak kat restoran lagenda .

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelah malam ika tak penah pulak pegi . heeee . nnt la nak try pegi :)

      Delete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com