Jalan-Jalan ke Kuala Kangsar | Muzium Diraja Perak

destinasi seterusnya . . . ialah Muzium Diraja Perak ataupon dikenali juga sebagai Istana Kenangan . bila sampai je kat Istana Kenangan nie, diorang tenagh renovate T_T . tak dapat la nak masuk . wuwuwuwu

makanya, hanya memandang di pinggiran . ewahhhh !



sebenarnya, memang teringin sangat nak masuk dalam Istana Kenangan nie . dulu kan selalu dok tengok gambar Istana Kenangan nie dalam buku . tapi sekarang dah tengok secara live cuma tak berpeluang untuk masuk lagi .


harapnya ika masih berpeluang untuk datang lagi ke Istana Kenangan nie . dan harapnya masa tu ika dah boleh masuk dalam tu . hahahaha ! teringin ! ^^

so, kat bawah nie antara gambar di bahagian luar Istana Kenangan nie . tu je yang mampu ika snap :)




so, jom lah kita ke destinasi seterusnya . di mana ? tungguuuuu :)

4 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com