Program Transformasi Minda | Day 1 Part 1

berjaya jugak curi masa update blog jap . nak share dengan korang Program Transformasi Minda yang ika hadiri pada 08 September 2013 - 13 September 2013 yang bertempat di Felda Residence Trolak . untuk pengetahuan korang, program ni kira wajib hadir la bagi staf baru untuk pengesahan jawatan . 

so, ika wajiblah pergi memandangkan nama pon memang tersenarai . hahahaha ! program nie kumpul semua staf baru Jabatan Kemajuan Orang Asli seluruh Malaysia . ada yang ika dah kenal . ada juga muka baru yang ika tengok . tapi kira ok lah program nie dibuat kat Perak . takde lah ika jauh sangat nak pegi . heeeee

jom lah layan gambar masa mula-mula kami daftar masuk ke Felda Residence Trolak, Perak . time nie tengah tunggu semua peserta dari negeri-negeri lain sampai . kalau tak salah ika, seramai 71 orang peserta yang terlibat :)








kejadian paling tak best hari pertama berkursus ialah ika tertinggal cermin mata ika kat rumah . sebenarnya ika tak jumpa kat mana cermin mata ika tu . pastu pulak cari dalam keadaan kelam kabut . memang lah takkan jumpa . so, pasrah  je lah kursus seminggu tanpa cermin mata . wuwuwuwu .

*kredit pic to Abg Faizall :)

bersambung . . .

2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com