Jalan-Jalan @ KTM Ipoh, Perak

lepas balik dari kursus, ika ingat nak p umah mak cik kat kuala lumpur tapi bila mengenangkan badan ika tak sihat, terpaksa la dok rumah je . so, weekend tu tersangatlah boring . nasib baik la kawan baik ika ajak hangout . tu pon dah malam . tapi takpe la . janji dapat keluar jalan-jalan . hahahaha !

so, kitorang pegi lepak kat KTM Ipoh . macam takde tempat lain kan kitorang nak lepak . awat la p lepak kat stesen kete api . huhuhu . sebenarnya stesen kete api nie dah cun tau . siap ade air pancut warna warni lagi . syokkkk . cantik pulak tu . 








see . kalerful kan ? seriously memang ramai orang yang dok bersantai kat situ . tempat tu dah jadi meriah . kalau dulu sunyi sepi je . kalau ada pon orang yang turun naik kete api termasuk ika . hehehe .

bff, Laila :)


punyalah happy dapat keluar malam tu . pastu pulak dapat tengok air puncut yang cantik sangat . sanggup tu dok tunggu depan tu semata-mata nak tengok air pancut . peduli apa kan ? hahahaha . then, kitorang siap beli pistol buih belon tu . syok wooooo ! 





kitorang dok kat depan KTM Ipoh tu sampai pukul 12 lebih . then, air pancut pon dah tutup . hehehe . maka, kitorang kena cari port lain pulak untuk lepak . so, kitorang menuju ke Kinta Riverfront pulak . kalau kat KTM Ipoh kita tengok air pancut warna warni, kat sini kita tengok lampu warna warni la pulak :)


kat sini kitorang lepak kejap je memandangkan masing-masing dah lapar termasuk ika . lapar hoiii . dari petang tak makan . bila jalan-jalan nie mula la rasa nak makan macam-macam . ngeee . so, otw kawan ika hantar ika balik, kitorang singgah makan kat McD Tambun dulu . sambil makan, sambil tengok bola . tapi sejak bila ika suka tengok bola -_-


kitorang sampai kat rumah dalam pukul 3lebih pagi . sampai je terus tidoooo . mengantuk sangat dah masa makan tadi . tapi bila ingat perut lapar, terpaksa tahan mata demi perut . ececece .

kenangan :)


9 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com